יום רביעי, 21 בנובמבר 2012

תיקון אייפון 4 - החלפת צבע (חלק 1)

טוב, לא בדיוק תיקון, החלפת צבע לאייפון היא תהליך שניתן לבצע גם על אייפון תקין לחלוטין וגם כאשר נשבר המסך. התיקון לאייפון 4 אינו מסובך והוא מיועד למי שמחפש מראה שונה לאייפון שלו או שסתם רוצה לגוון. הצבעים הזמינים יכולים להיות שחור ולבן, למקרה של החלפה בין צבעים שונים, או כל צבע אחר שתוכלו להעלות על הדעת. ההבדל בין שני המקריםם הוא שבשביל להחליף משחור ללבן או להיפך תוכלו להשתמש בערכה מקורית של אפל ואילו הצבעים האחרים הם מתוצרת חברות אחרות. חשוב לוודא שערכות הסבה (כפי שהן נקראות) הן מאיכות גבוהה ככל האפשר מכיוון שמסך שחלפים מאיכות נמוכה יכולים לגרום נזק למכשיר.


החלפת צבע לאייפון 4 מחייבת החלפה של 3 חלקים. המסך והפנל הקדמי, הגב וכפתור הבית. ניתן כמובן להחליף פחות חלקים אם לא רוצים או מפחדים להסתבך. לצורך ההחלפה עלינו להצטייד גם בערכת פתיחה לאייפון 4, 2 מברגים, כלי מעוקל, כוסית ואקום ומפרט. בכתבה הבאה אסביר בדיוק איך מבצעים את ההחלפה אך כרגע אשאיר אתכם עם מספר תמונות של אייפון 4 בצבעים שונים להנאתכם.


תגובה 1:

  1. הכל מסובך באייפון הזה. אבל הכתבה כאן באה לי בזמן. לבתי נשבר המסך של מכשיר שלה ויחד עם התיקון אייפון 4 אחליף לה גם את הצבע באזרת הסבר הניתן כאן.

    השבמחק