יום שני, 26 בנובמבר 2012

תיקון לאייפון 5

תיקון אייפון 5 הוא נושא תחום חדש יחסית. עם יציאת האייפון 5 לאור ע"י חברת אפל החלו מעבדות לתיקון אייפון בארץ להתמחות בתיקון אייפון 5, אשר מבנהו הפנימי שונה מהותית מזה של אייפון 4S. תיקון לאייפון 5 נחשב מסובך יותר ממספר בחינות מאשר תיקון אייפון 4S, ולכן מומלץ להשאיר תיקון אייפון 5 למעבדה המתמחה בתיקוני אייפון 5.

כאשר נדרש תיקון לאייפון 5 שלנו עלינו לבחור מעבדת תיקונים לאייפון אשר יודעת מה היא עושה. הפופולאריות הגואה של מכשירי הסמארטפונים החדישים, והאייפון 5 בראשם, גרמה לאינפלציה רבתי בתחום וכך כל מי שרק אתמול למד להזיק מברג כבר מכריז על עצמו כטכנאי אייפונים מוסמך. לצערנו, רמת הטכנולוגיה הגבוהה והמעור שלהרכיבים באייפון 5 הופכים את התיקון שלו לקשה במיוחד והעדינות של רכיביו הפנימיים עלולה לגרום לפגיעות קשות במכשיר אם הוא מטופל ע"י טכנאי אייפונים לא מקצועי.

תיקון אייפון 5 מסובך יותר מאשר תיקונים של מכשירים אחרים גם בגלל המסך החדשני שלו. מסך האייפון 5 משלב את שכבת מסך המגע (הדיגיטייזר) בתוך צג ה LCD עצמו ע"מ לחסוך במקום ובחשמל, אך זה הופך תיקון מסך לאייפון 5 ליקר הרבה יותר מאשר תיקון מסך לאייפון 4. תיקון מסך לאייפון 5, התיקון לאייפון 5 הנפוץ ביותר, יעלה כ 2,000 ש"ח במעבדת אייפונים מכובדת שמשתמשת ברכיבים מקוריים בלבד. שימוש ברכיבים תחליפיים לאייפון 5 אינו מומלץ כלל.

בנוסף, החלפת גב לאייפון 5 מסובכת יותר מאשר בקודמים, גם בגלל גב האלומיניום הרגיש של האייפון 5 אשר נשרט בקלות. הגב של האייפון 5 אמנם נראה נהדר (כמו כל המכשיר) אך היופי מגיע עם תג מחיר, הגב רגיש למכות ורגיש במיוחד לשריטות. עלות תיקון גב לאייפון 5 צפוייה להיות בתחום ה 200-300 ש"ח, גם כאן למעבדת אייפונים איכותית.

לסיכום, האייפון 5 הוא מכשיר מדהים מבית אפל. אך כמו כל מכשיר מסוגו, גם אותו כח המשיכה מסכן. אם קרתה תאונה ונשבר המסך של האייפון 5 או שנסדק הגב עלינו לתקן את האייפון 5 במעבדה אמינה, מקצועית ואיכותית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה