יום ראשון, 14 באוקטובר 2012

תיקון מסך לאייפון 4 ולאייפון 4S

תיקון מסך לאייפון 4 הוא עסק למקצוענים. באייפון 4 וב4S פאנל ה LCD שמציג את התמונה מודבק לשכבת הדיגיטייזר שמספקת את יכולות הטאץ' של האייפון, כך שבמקרה של שבר במסך של האייפון 4 נדרשת החלפה של שניהם ביחד. המסך המשולב באייפון 4 נמצא באזור שקשה מאוד להגיע אליו. על מנת להחליף את המסך באייפון 4 יש צורך לפרק את גב המכשיר, להוציא את המצלמה האחורית, לוח האם והסוללה. רק אז מגיעים למסך ואפשר להוציא אותו בזהירות. לאחר מכן יש לחזור כמובן על כל השלבים ולהחזיר את כל החלקים למקומם, בלי שישאר בורג מיותם או רופף.


אייפון 4 שבור


החלפת מסך לאייפון 4 לוקחת כחצי שעה לטכנאי מנוסה והרבה יותר מזה לאדם חסר נסיון. אדם חסר נסיון, וגם טכנאי מנוסה, עלולים לגרום לנזק רב למכשיר ע"י קריעה של הקונקטורים העדינים שמחברים את חלקי המכשיר אחד לשני. לתיקון איכותי של המסך רצוי גם להשתמש במסך מקורי שמיוצר עבור אפל ע"י חברת LG. חלפים באיכות נמוכה יורידו את רמת ההנאה מהמכשיר ולאחר מספר שבועות הם עלולים להפסיק לעבוד כלל.

תיקון מסך לאייפון 4 אחרי נפילה לא מסתיים רק בהחלפת המסך. פעמים רבות עוצמת הנפילה חזקה והנזק מתפשט בתוך המכשיר. טכנאי מנוסה לאייפון 4 יוכל לבדוק את מידת הנזק ולהחליף רכיבים פגומים אם הדבר נדרש.


צער בעלי אייפונים


מסך שבור לאייפון 4 הוא גם דבר מסוכן, כולנו שמענו על נערה בישראל שנחתכה בידה ממכשיר שנפל, הפצע הזדהם והיא הובהלה לבית החולים. מקרים של זיהום כתוצאה מהחלפת מסך לאייפון 4 נדירים אך קיימים.

לסיכום, אם נשבר לכם המסך באייפון 4 שלכם תנו למקצוענים לטפל בזה, רק בדקו שהם יודעים מה הם עושים ושהם משתמשים בחלקי חילוף מקוריים בלבד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה