יום שלישי, 9 באוקטובר 2012

תיקון אייפון 5

תיקון אייפון 5 עכשיו המעבדה הגדולה בישראל לתיקון מכשיר הדגל של ישראל זמינה בליין חדש של חלקים לאייפון 5.
אם נשבר לכם המסך באייפון 5 או נהיה לכם סדק במסך אנו במעבדת האייפונר מומחים בכל הקשור בתיקון מסכים של אייפון 5 ורכיבים שונים.
אצלנו תמצאו את מעבדת אייפון הגדולה בישראל והמקצועית ביותר שיש ברשת. אנו משתמשים במיטב חלקי החילוף למכשיר הדגל של חברת אפל.

למידע נוסף צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בטלפון 072-28-28-236 שעות פעילות 8:00 עד 22:00

קצת על תיקון iphone 5 .
רבים מעם ישראל רכשו את מכשיר אייפון 5 החדש של ענקית הסלולר אפל ורבים ממתינים לרכוש אותו, כפי שאתם יודעים מכשיר האייפון החדש של אפל הוא סמארטפון מתקדם ביותר וחזק מאוד טכנית, אך פיזית מדובר באחד המכשירים העדינים בעולם וכל מי שחווה נפילה של מכשיר האייפון 5 שלו על הרצפה ראה שקרה לו נזק כלשהו במרבית המקרים המסך הוא שיספוג את המהלומה הראשונה, לכן בכדי למנוע חיפוש ברשת אחר "תיקון אייפון 5" כדאי מאוד שתתחילו לבצע חיפוש אחר "כיסוי לאייפון 5" במידה וטרם רכשתם.

אחד הכיסויים לאייפון 5 הטובים ביותר הוא ללא ספק אוטרבוקס דיפנדר או קייס מייט אותם תוכלו לרכוש בחנות היבואן באתר iphonecover.co.il.

כיסוי לאייפון 5 חייב להיות איכותי וחזק ובעל הגנה כפולה או משולשת וחייב אבל חייב לספק גם הגנה למסך האייפון 5 שלכם, פריט נוסף שאתם חייבים לרכוש הוא מגן מסך לאייפון 5 , מגן המסך ברוב המקרים שומר על מסך האייפון 5 מפני שריטות ואולי גם קצת על המסך במקרה של נפילה אך את רוב העבודה עושה מגן לאייפון 5 כפי שדיברנו עליו מקודם.

בכל מקרה תיקון אייפון 5 הוא עסק לאנשי מקצוע בלבד וחשוב מאוד שאך ורק איש מקצוע יפתח לכם את המכשיר, תיקון iphone שלא אצל בעל מקצוע עלול לגרום לכם לנזקים נוספים ואף להשבתת המכשיר.

לסיכום במידה ואתם מחפשים אחר מעבדת אייפון מקצועית ביותר תוכלו לפנו אלינו בכל עת על מנת לקבל חוות דעת מקצועית, במידה וטרם רכשתם כיסוי לאייפון 5 מומלץ מאוד שתבצעו רכישה של כיסוי כזה.

תגובה 1:

  1. היי, אני מחפשת מקום לתיקון אייפון בחיפה, האם יש לכם סניף באזור? יש לכם אולי איזו טבלה עם מחירים כללים לתיקון האייפון? נגיד החלפת מסך וכו'.

    השבמחק